FAQ | Gebruik van de Hof Hoorneman App  

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen met betrekking tot het gebruik van de Hof Hoorneman App.
 

Ik wil de App installeren  

Om de App te registreren volgt u de instructies zoals weergegeven op de onderstaande schermen.
Na het doorlopen van deze stappen, kunt u gebruik maken van de Hof Hoorneman App.

1. Klik op "aan de slag"
2. Log in met uw rekeningnummer en uw wachtwoord waarmee u inlogt op 'Mijn Hof Hoorneman'
3. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in waarmee u voortaan inlogt op de App.

 
  

4. Pincode kiezen 
Kies een 5-cijferige pincode om gemakkelijk toegang te krijgen tot de App. 

5. Vingerafdruk (gezichtsherkenning) activeren
Het is mogelijk om gebruik te maken van uw vingerafdruk (TouchID) of gezichtsherkenning (FaceID) om toegang te krijgen tot de App.

  
 

Ik heb een en/of-rekening en wil de App installeren  

Om de App te registreren voor uw en/of-rekening volgt u onderstaande stappen.
Na het doorlopen van deze stappen, kunt u gebruik maken van de Hof Hoorneman App.

1. Klik op "aan de slag"
2. Log in met uw rekeningnummer en uw wachtwoord waarmee u inlogt op 'Mijn Hof Hoorneman'
3. Voer uw geboortedatum in.
Dit is de controle slag zodat wij weten of u of uw partner de App installeert.
4. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in waarmee u voortaan inlogt op de App.
5. Pincode kiezen 
Kies een 5-cijferige pincode om gemakkelijk toegang te krijgen tot de App. 

6. Vingerafdruk (of gezichtsherkenning) activeren
Het is mogelijk om gebruik te maken van uw vingerafdruk (TouchID) of gezichtsherkenning (FaceID) om toegang te krijgen tot de App.

Ik wil al mijn rekeningen zien in de App  

Dat kan. Neem daartoe contact met ons op zodat wij de gewenste rekeningen kunnen koppelen in ons systeem zodat u voortaan via de App inzage heeft in al uw rekeningen, beleggingsporteuilles, bij Hof Hoorneman.

Ik wil de App op meerdere apparaten installeren  

Dat kan. Omdat u al bekend bent, kunt u meteen inloggen met uw opgegeven e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord. Doorloop verder de stappen zoals aangegeven in de App.

1. Klik op "aan de slag"
2. Log in met uw e-mailadres en uw wachtwoord zoals gekozen bij de App registratie.
3. Pincode kiezen 
Kies een 5-cijferige pincode om gemakkelijk toegang te krijgen tot de App. 

4. Vingerafdruk (of Face ID) activeren
Het is mogelijk om gebruik te maken van uw vingerafdruk of gezichtsherkenning om toegang te krijgen tot de App.

Ik wil mijn e-mail adres wijzigen  

1.    Via het menu linksboven gaat u naar Instellingen
2.    Klik op Account
3.    Klik bij het e-mailadres op de pen
4.    Wijzig uw e-mailadres
5.    Verifieer uw nieuwe e-mailadres

      

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen  

1.    Via het menu linksboven gaat u naar Instellingen
2.    Klik op Account
3.    Klik bij het wachtwoord op de pen
4.    Wijzig uw wachtwoord
5.    U heeft een nieuw wachtwoord opgegeven voor de App

     

Ik wil de App van mijn telefoon of tablet verwijderen  

1. Via het menu linksboven gaat u naar Instellingen
2. Selecteer Instellingen
3. Kies voor toestel ontkoppelen
4. Bevestig ontkoppelen

   

 

Ik ben mijn PIN vergeten/ik wil mijn PIN wijzigen  

U kunt alleen een nieuwe PIN instellen door uw telefoon of tablet te ontkoppelen. Hierna doorloopt u opnieuw de stappen van de registratie om een nieuwe 5-cijferige pincode in te stellen.

1. Via het menu linksboven gaat u naar Instellingen
2. Kies voor toestel ontkoppelen
3. Bevestig ontkoppelen
4. Hierna doorloopt u opnieuw de stappen van registratie. U gebruikt dan uw e-mailadres om in te loggen in plaats van uw rekeningnummer omdat u zich al eens heeft geregistreerd voor de App.

   

 

Ik wil een bedrag bijstorten  

Indien u wenst bij te storten kunt u de gewenste informatie vinden door te klikken op de informatiebutton in uw App.
 
    

Ik wil een opdracht geven  

1. Opdrachten kunt u uitvoeren met de blauwe ronde knop

2. Na bevestiging wordt de order uitgevoerd volgens de algemene voorwaarden.

Een niet bevestigde order wordt niet uitgevoerd.

 
    

Ik wil mijn opgegeven opdracht annuleren  

1. Voor het annuleren van een opdracht klikt u in het hoofdscherm op de TRANSACTIES.

2. Vervolgens gaat u naar IN BEHANDELING en kiest u voor de opdracht die u wilt annuleren.

Na bevestiging is de order geannuleerd.

  


    

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Hof Hoorneman vergeten  

Indien u uw wachtwoord voor Mijn Hof Hoorneman bent vergeten kunt u dat zelf opnieuw aanvragen via https://www.mijnhofhoorneman.nl/wachtwoord-vergeten 

Lukt het niet, neem dan vooral contact met ons op. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0182-597728 of per e-mail: app@hofhoorneman.nl

 

 

Wij helpen u graag

Heeft u een vraag, klacht of compliment? Neem dan contact met ons op.

Op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 staat ons App Team voor u klaar.
Bel: 0182 - 59 77 28 of stuur een e-mail naar app@hofhoorneman.nl